To lager- og logistikoperatørlærlinge til Logistikelementet ved Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste i Aalborg

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Brænder du for at specialisere dig inden for logistik og lagerstyring, og kan du se fordele ved en lager- og logstikoperatøruddannelse ved Forsvaret, hvor du:

• Får en målrettet og professionel allround uddannelse inden for lager- og logistikområdet, herunder varemodtagelse, lager- og myndighedsbeholdning
• Bliver en del af en anderledes og spændende arbejdsplads
• Bliver en del af superfedt team med højt humør og tæt samarbejde

Om os

Vi kaldes for Vedligeholdelsesområde Aalborg. Vi fokuserer på dybdegående Base Maintenance af helikoptere og kampfly samt komponentvedligeholdelse. Der er 7 forskellige specialværksteder, et logistikelement og en planlægningssektion hvilket betyder, at du vil blive en del af en stor organisation med 330 kolleger, hvoraf der er 35 lærlinge.

Du bliver en del af et højt specialiseret element, der varetager lagerfunktionen for områdets specialværksteder. Vores primære opgaver består af modtagelse, forsendelse og udlevering af reservedele, værktøj og materialer mellem interne og eksterne samarbejdspartnere. Derudover er vi ansvarlige for styring af områdets lagerbeholdninger, hvor du kommer til at arbejde selvstændigt, men også sammen med dine kolleger.

Vi er en afdeling hvor smil, godt humør og dygtige kollegaer præger vores dagligdag, og vi er klar til at tage imod dig.

Om stillingen

Uddannelsen varer ca. 3½ år, og vil bestå af kortere skoleophold og praktik. Du vil arbejde både praktisk og teoretisk med logistik- og lagerstyring vekslende mellem elementet i Nørresundby og på teknisk skole.

Rejseaktiviteter i forbindelse med din uddannelse kan forekomme.

” Jeg er simpelthen så glad for at være ansat her”, fortæller Jonas, lager- og logistikoperatørelev.

Om dig

Du har som minimum afsluttet folkeskolens afgangseksamen. Vores arbejdsinstruktioner og faglige udtryk foregår også på engelsk, derfor er det vigtigt at du er god til både dansk og engelsk.

Du er en succes hos os, når du viser ansvarlighed og yder kvalitet. Vi forventer, at du lægger energi i din uddannelse, og at du er en engageret og initiativrig person, som kan lide at samarbejde med andre.

Derudover vil du opleve, at du skaber værdi hos os, når du:

• Ønsker at blive en dygtig lager- og logistikoperatør
• Er nysgerrig og engageret af natur

Ansættelsesvilkår

Ansættelse og aflønning sker i henhold til Fællesoverenskomsten mellem Skatteministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer. Det statslige område (OAO-S-fællesoverenskomsten). Organisationsaftale for Håndværkere og teknikere.

For dig, som er under 25 år bliver din startløn udregnet på baggrund af eventuel tidligere uddannelse og erfaring, men vil minimum udgøre 11.926,58 kr. pr. måned. Er du fyldt 25 år udgør din løn 20.673,31 kr. pr. måned. Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.

Som ansat under Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes, og opretholde sikkerhedsgodkendelsen, under hele ansættelsesforløbet.

Kontakt og ansøgning
Vil du vide mere om uddannelsen, er du velkommen til at kontakte Lars Rosengren Jensen på telefon 2210 0757.

Har du spørgsmål til ansættelsesprocessen herunder ansættelsesvilkår kan du kontakte
Forsvarsministeriets Personalestyrelse, HR-konsulent Katharina Ankjær Hammer på telefon 7281 9151.

Sådan søger du
Søg stillingen via linket. De dokumenter du som minimum skal uploade er, din motiverede ansøgning, dit CV, folkeskolens eksamensbevis, Grundforløbsbeviset fra den tekniske skole og eventuelt et realkompetencebevis.
Er du 25 år eller derover, skal du huske at vedhæfte et realkompetencebevis. Hvis ikke du har en realkompetencevurdering, kan du få udarbejdet denne på en skole, som udbyder uddannelsen.
Hvis du ikke kan nå at få udarbejdet en realkompetencevurdering, kan du tage den med til en eventuel samtale, alternativt kan skolen udarbejde en til en mulig ansættelse.

Ansøgningsfristen er den 2. april 2024. Samtaler afholdes løbende.
Forventet tiltrædelse den 1. maj 2024 eller efter aftale.

I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.

OM FORSVARETS VEDLIGEHOLDELSESTJENESTE
Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste er en kvalitetsledelses og arbejdsmiljøbevidst servicevirksomhed, der vedligeholder, reparerer og modificerer Forsvarets materiel. En del af virksomheden er i dag ISO og arbejdsmiljøcertificeret, hvilket forventes at blive udbredt til hele organisationen. Myndigheden beskæftiger ca. 1700 medarbejdere.

Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste består af en Vedligeholdelsesdivision med seks vedligeholdelsesområder fordelt geografisk over hele landet, og en Planlægnings- og Koordinationsdivision beliggende i Brabrand. De seks Vedligeholdelsesområder er specialiseret i at reparere, vedligeholde og modificere specifikke materielsystemer inden for deres faglige søjle. Planlægnings- og Koordinations-divisionen består af en Forretningsafdeling og en Driftsafdeling, som varetager koordinerende planlægning, uddannelse, styring, controlling og udvikling af Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste.
Ud over at reparere og vedligeholde Forsvarets materiel så støtter Forsvarets Vedligeholdelsestjene-ste Forsvarets operationer og missioner med veluddannet militært teknisk personel, der udlånes til Forsvarets enheder iht. aftalte planlægning eller ad hoc i særlige tilfælde.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aalborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste, Vedligeholdelsesområde Aalborg, Lufthavnsvej , 9400 Nørresundby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 02-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6011295

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet