Start din logistikassistent-rejse i det nordlige Jylland! Civil handelselev med speciale i logistik til Forsyningscenter Aalborg

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Træd ind i en verden af målrettet læring og spænding med vores elevplads. Overvej at forme din karriere som en effektiv logistikassistent, hvor du også bliver en integreret del af en inspirerende og aktiv arbejdsplads. Hvis du ser muligheden i at gøre din elevtid til en berigende rejse, så tøv ikke – ansøg nu og vær med til at skabe din fremtid sammen med os.

Om os

Velkommen til Supply Chain Division. Vi er et moderne logistikcenter, der støtter Forsvarets personale og enheder. Vi prioriterer kundeorienteret service og stræber efter konstant at optimere vores arbejdsgange. Fra indkøb til levering og opbevaring af forsyninger, sikrer vi, at Forsvaret altid har, hvad de har brug for. Vores team på 25 medarbejdere i Aalborg og Aarhus, bestående af både civile og militære, arbejder sammen på tværs af enheder som "mundering", "materiel", "reservedele" og "delebil" for at sikre effektivitet og kvalitet i alle opgaver.

Vi samarbejder og deler viden fra hinanden. Vi er en afdeling, hvor døren altid står åben hos hinanden, og vi er klar til at støtte hinanden. Vi ser frem til at give dig en god uddannelse.

Om stillingen

Din rejse gennem handelsuddannelsen med fokus på logistik vil være en spændende blanding af teoretisk indsigt fra erhvervsskolen og din praktiske erfaring her i Aalborg.

Hos os vil din primære opgave være at arbejde på vores reservedelslager.

Dine opgaver vil blandt andet omfatte:
• Personlig kundeservice.
• Håndtering af vareudlevering og varemodtagelse.
• Lageroptælling- og styring.
• Assistance ved på- og afklædning af værnepligtige og personale, der skal udsendes.
• Beholdningsjusteringer.
• Betjening af truck.
• Optimering af arbejdsprocesser.
• Håndtering af returneringer, kassation og meget mere.

Du vil selvfølgelig få en grundig introduktion til alle disse opgaver og lære at udføre dem med sikkerhed og professionalisme.

Om dig

Du har bestået/består et af følgende (med retning inden for handelsuddannelsen med speciale i logistik)
• EUD business
• Studenter- eller Hf-eksamen suppleret med 5 ugers EUS
• Øvrige studentereksaminer suppleret med 5 ugers EUS
• HHX
• EUX 1. del
• Har kørekort B
• Har en værnepligt

Derudover vil du opleve, at du skaber værdi hos os, når du:
• Ønsker at blive en dygtig og serviceminded logistikassistent.
• Er nysgerrig og engageret af natur.

Du kan læse mere om selve uddannelsen og optagelseskrav på uddannelsesnaevnet.dk

Ansættelsesvilkår

Ansættelse og aflønning sker i henhold til den enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Skatteministeriet og Offentlig Ansattes Organisationer – Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten) og organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere.

Er du 18 år vil lønnen, det første år, være på 14.877,58 kr. pr. måned. Er du 25 år vil lønnen være 21.303,42 kr. pr. måned. Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.

Som ansat i Forsvaret er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal blandt andet kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele ansættelsesforløbet.

Er du nysgerrig?
Har du spørgsmål til uddannelsen er du velkommen til at kontakte chefsergent Birger Kjærulff på telefon 4122 7692.

Det samme gælder hvis du har spørgsmål vedrørende løn- og ansættelsesvilkår. Her er du velkommen til at kontakte HR-konsulent Mathias Fønskov på 7281 9121.

Søg stillingen ved at klikke på linket og vedhæfte ansøgning, CV, eksamensbevis og evt. realkompetencevurdering.

Er du 25 år, skal du huske at vedhæfte realkompetencebevis.
Hvis ikke du har en realkompetencevurdering, kan du få udarbejdet den på en skole, som udbyder uddannelsen. Hvis du ikke kan nå at få udarbejdet en realkompetencevurdering, kan du tage den med til en eventuel samtale, alternativt kan skolen udarbejde en til en mulig ansættelse.

I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed optimerer opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.

Ansøgningsfrist og proces
Vi har ansøgningsfrist den 24. april 2024.
Vi ser frem til at afholde samtale med dig løbende.
Vi ønsker at byde dig velkommen den 1. juni 2024 eller efter aftale.


OM FORSVARSMINISTERIETS MATERIEL- OG INDKØBSSTYRELSE
Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (FMI) er en styrelse under Forsvarsministeriet, og vi administrerer op mod 10 milliarder kroner årligt af det samlede forsvarsbudget.

Vi har ansvaret for det samlede forsvar og beredskabs materiel- og IT-systemer, så det er os, der anskaffer, driver og bortskaffer alt materiel og IT lige fra kampvogne, krigsskibe og kampfly til computere, kabler og knapper.

Vi er ca. 2.500 civile og militære medarbejdere fordelt over hele Danmark, og vores hovedkvarter ligger i Ballerup.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aalborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Aalborg Kaserner, Gammel Høvej , 9400 Nørresundby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 24-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6019504

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet