Sæsonvikarer søges til Webers kundeserviceteam

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være med til at redde de gode grillaftener rundt omkring i de nordiske lande? Og taler du dansk, norsk, svensk eller finsk?

Så har du chancen nu, idet vi søger dygtige vikarer til vores Customer Service til sæsonen 2024, som løber fra ca. 1. marts til 1. august.

Nordisk fællesskab med kundeservice i højsædet:

Du får din dagligdag på Webers danske hovedkontor i Nørresundby, hvor vi er i alt ca. 40 grillglade kolleger. Sammen gør vi alt for at give Webers forhandlere og privatkunder i Danmark, Norge, Sverige og Finland den bedste serviceoplevelse.

For os er det vigtigt med højt humør og et godt sammenhold, så du kan altid finde en kollega, der vil hjælpe dig. Og vi er stolte af at være en del af et stærkt brand; for os handler Weber ikke bare om salg af grill og tilbehør, men at bidrage til at skabe unikke grilloplevelser for vores kunder – og hinanden.

Vi klæder dig godt på til at besvare de forskellige henvendelser og opgaver. Du får en grundig oplæring i vores produkter – og på vores Grill Akademi får du chancen for at prøve kræfter med de forskellige grillmodeller i praksis.

Om jobbet:

Arbejdstiden ligger som udgangspunkt mellem 08.00 og 16.00 mandag-fredag, og der er i højsæsonen (april til juli) endvidere behov for en delvis bemanding til kl. 18.

Jobbet er fuldtid, og vi tilbyder en attraktiv løn med goder som helbredsforsikring, pension og frokostordning, samt en aktiv personaleforening.

Dine primære opgave er at hjælpe privatkunder med:

  • behandling af telefoniske eller skriftlige henvendelser omkring fx. produktreklamationer, salg af produkter, eller gode råd og tips til tilberedning af mad på grillen
  • teknisk support og fejlsøgning
  • opfølgning på dine salgs- og reklamationsordrer

Du bliver primært tilknyttet kunder, der taler dit/dine sprog, men hvis dine kolleger er optaget, så hjælper man hinanden på tværs at teamet, uanset hvilket land henvendelsen kommer fra.

Er du en velformuleret og serviceminded problemløser?

Om du ynder at grille grøntsager eller kød eller sværger til gas- eller kulgrill, så hører vi gerne fra dig. Det vigtigste for os er, at du er serviceminded, er god til at få stillet de rigtige spørgsmål og er klar til at give kunderne en god oplevelse.

Derudover er det en klar fordel, hvis du:

  • har erfaring med kundeservice mod forbrugere
  • taler og skriver enten dansk, norsk, svensk eller finsk – og behersker du mere end et af sprogene, er det helt perfekt
  • har et godt kendskab til engelsk, både mundtligt og skriftligt
  • har erfaring med Office-pakken
  • har erfaring med Navision og Zendesk

Er dette dit drømmejob?

Så send dit CV sammen med eventuelle referencer til HR Manager Nordics, Lise Lotte Kristensen på: hr.denmark@weberstephen.com. Vi behandler ansøgningerne løbende, så send os gerne din ansøgning straks.

Når du søger job hos Weber-Stephen Nordic, behandler vi dine personoplysninger i henhold til GDPR-reglerne, som du kan læse om her.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aalborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

WEBER-STEPHEN NORDIC ApS, Bøgildsmindevej, 9400 Nørresundby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 29-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5974309

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet