BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kom og bliv en del af vores hold, som administrerer mere end 50.000 værktøjer i DEMARS Myndighedsbeholdning. Er du uddannet lager- og logistikoperatør og brænder du for at arbejde med Forsvarets Myndighedsbeholdning? Så har du mulighed for at bringe din faglighed i spil, samtidig med at du udfordrer og dygtiggøre dig selv igennem spændende arbejdsopgaver og kompetenceudvikling.
Om os
Stillingen er ved lager- og logistikelementet i Aalborg. Du bliver en del af et hold, der har ansvaret for tværgående at hjælpe alle vores værksteder med at bestille, modtage, fordele og administrerer deres beholdninger af værktøj, maskiner og forbrugsmateriel. Du får et tæt samarbejde med dine erfarne kolleger hvor vidensdeling vil støtte dig i oplæringen.
Overordnet er Vedligeholdelsesområde Aalborg forankret med dybdegående på Base Maintenance af helikoptere og kampfly samt komponentvedligeholdelse. Du får 330 kolleger der arbejder på 7 forskellige specialværksteder, et logistikelement og en planlægningssektion.
Vi er en spændende arbejdsplads der leverer høj grad af kvalitet i arbejdet inden for bl.a. flyvedligeholdelse. Du får et godt og uformelt arbejdsmiljø, hvor fællesskab, trivsel og sikkerhed er en naturlig del af hverdagen. Du får mulighed for faglig og personlig udvikling. Vi går ind for en god balance mellem privat og arbejdslivet, og tilbyder dig fleksibel arbejdstid med flekstidsordning. Din frokostpause er en del af arbejdstiden, og din pensionsordning er arbejdsgiverbetalt.
Om stillingen
Du bliver en del af et højt specialiseret element med 16 kolleger og 3 lærlinge, der varetager logistiske opgaver for hele værkstedsområdet, heraf er de 4 medarbejdere placeret i MYBEH.
Dine primære arbejdsopgaver indebærer følgende områder:
Fordeling af værktøj.
Diskekspedition af interne kunder.
Indkøb af værktøj.
Udlevering og ombytning af tøj.
Oprette MDG sager på nyt udstyr.
Udfærdige F-konteringer.
Om dig
Du har en faglig profil som lager- og logistikoperatør, og da en del af dine arbejdsopgaver foregår igennem SAP Logistikmiljø, vil kendskab til SAP være en fordel men ikke et krav, da det kan blive en del af din kompetenceudvikling.
Vi forventer at du har kørekort kategori B og du har et overodnet kendskab til værktøj.
Vi arbejder med flyvedligeholdelse, så du er struktureret, omhyggelig og systematisk i dit arbejde.
Da en del af vores arbejdsinstruktioner og faglige udtryk også foregår på engelsk, forventer vi at du behersker både dansk og engelsk på et relevant fagligt niveau. Du bidrager til et godt fællesskab og er med til at skabe positive rammer for samarbejde.
Ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning sker i henhold til Fællesoverenskomsten mellem Skatteministeriets og Offentligt Ansattes Organisationer. Du vil blive ansat efter gældende organisationsaftale mellem Rengøringsassistenter, sanitører, specialarbejdere og visse erhvervsuddannede m.fl. i staten mv. (3F). Aflønning sker med en løn på 26.081,55 kr. pr. måned.
Afhængigt dine kvalifikationer og kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg. Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.
Som ansat under Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforholdet.
Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.
Dit faste tjenestested er Aalborg.
KONTAKT OG ANSØGNING
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Liselotte Thomsen på telefon 2555 2720.
Har du spørgsmål til ansættelsesprocessen herunder ansættelsesvilkår er du velkommen til at kontakte Forsvarsministeriets Personalestyrelse, HR-sagsbehandler Mia Abildgaard Friis på telefon 7281 9099.
Ansøgningsfristen er den 31. januar 2024. Samtaler forventes afholdt umiddelbart herefter.
Ansættelse efter aftale.
Vi beder dig søge stillingen via linket. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale.
I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.
OM FORSVARETS VEDLIGEHOLDELSESTJENESTE
Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste er en kvalitetsledelses og arbejdsmiljøbevidst servicevirksomhed, der vedligeholder, reparerer og modificerer Forsvarets materiel. En del af virksomheden er i dag ISO og arbejdsmiljøcertificeret, hvilket forventes at blive udbredt til hele organisationen. Myndigheden beskæftiger ca. 1700 medarbejdere.
Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste består af en Vedligeholdelsesdivision med seks vedligeholdelsesområder fordelt geografisk over hele landet, og en Planlægnings- og Koordinationsdivision beliggende i Brabrand. De seks Vedligeholdelsesområder er specialiseret i at reparere, vedligeholde og modificere specifikke materielsystemer indenfor deres faglige søjle. Planlægnings- og Koordinationsdivisionen består af en Forretningsafdeling og en Driftsafdeling, som varetager koordinerende planlægning, uddannelse, styring, controlling og udvikling af Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste.
Ud over at reparere og vedligeholde Forsvarets materiel så støtter Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste Forsvarets operationer og missioner med veluddannet militært teknisk personel, der udlånes til Forsvarets enheder iht. aftalte planlægning eller ad hoc i særlige tilfælde.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aalborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste, Vedligeholdelsesområde Vest - Nørresundby, Gammel Høvej , 9400 Nørresundby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 31-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5968648