BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du erfaring inden for administration i Forsvaret eller kunne du tænke dig at skifte karriere? Så er du måske den helt rette kandidat til stillingen, som vores nye kontorhjælper.
Kunne du tænke dig en spændende og alsidig arbejdsplads med speciale i offentlig administration? Ønsker du en hverdag hvor du udfører et meningsfuldt stykke arbejde? Så send os din ansøgning!
Om os
Stillingen som kontorhjælper er placeret i Personeladministrationselementet, som er en del af S1-sektionen i Staben ved Trænregimentet.
Personeladministrationselementet består af 22 medarbejdere. 1 chefsergent, 1 seniorser-gent, 8 militære kontorhjælpere og 10 civile kontorfunktionærer. Vi er organiseret i 5 teams med forskellige ansvarsområder - der støtter Trænregimentets enheder med personaleadministration herunder at gældende forvaltningsbestemmelser overholdes og følges.
Ved Personeladministrationselementet har vi en uformel omgangstone, hvor man selv er medvirkende til, at kunne fastsætte rammerne for egen opgaveløsning og egen dagsorden. Vi er en arbejdsplads, hvor du har mulighed for fleksibilitet i din hverdag. Der vil være mulighed for løbende kompetenceudvikling i ansættelses forholdet.
Om stillingen
Du kommer til at indgå i et team af 2-3 medarbejdere, hvor I er fælles om opgaveløsningen, inden for opgaver, som fx:
- Tastning og afregning af arbejdstid
- Kontrollere og taste personeldata i DeMars
- Faktura behandling
- Besvare administrative henvendelser
- Udarbejde interne procesbeskrivelser
Du indgår i teamet som kontorhjælper men på sigt vil det forventes, at du kan støtte, vejlede kompagnibefalingsmænd og kompagnihjælpere i gældende forvaltningsbestemmelser og aftalte administrative processer.
Arbejdstiden er som udgangspunkt inden for normal tjenestetid (37 timer) med mulighed for at aftale fleksible mødetider samt hjemmearbejde.
Om dig
Du skal være udnævnt konstabel.
Du har gerne en relevant uddannelse og derfor et uddannelsesbevis som kontorassistent for at kunne oppebære faglært løn. Mangler du et uddannelsesbevis og du er den rette kandidat, kan vi lave en udviklingskontrakt med henblik på at gennemføre en tilpasset faglært uddannelse.
Vi forventer, at du som kontorhjælper kan løse dine opgaver selvstændigt, fokuseret og målrettet med opgaveløsningen for øje. Du skal bidrage professionelt til vores opgaveløsning samt yde den bedste service. Du skal være god til at samarbejde med alle uanset grad og niveau.
Det er en fordel, hvis du har gennemført nedenstående uddannelser og har arbejdet med dette, i dit tidligere job. Såfremt du ikke har uddannelserne skal det ikke afholde dig fra at ansøge, dog skal du være indstillet på, at du skal indtræde på disse kurser, samt sidemandoplæres i en periode. Du vil blive godt klædt godt på, så du kan løse dine arbejdsopgaver.
- Grundlæggende Demars
- Tidsadministration, Demars (908M)
- Personeladministration del 1, (FELS)
- Personeladministration del 2, Demars (926)
- Rejsestyring, Demars (910)
Vi anser det som en fordel, at du tidligere har forrettet tjeneste som kontorhjælper og gerne forrettet tjeneste i internationale operationer.
Ansættelsesvilkår
Stillingen er en faglært konstabelstilling på overenskomstmæssige vilkår. Stillingen kan besættes med en tjenestemand. Løn m.v. er reguleret ved den enhver tid gældende overenskomstaftale mellem Forsvarsministeriets Personalestyrelse og Hærens Konstabel- og Korporalforening for konstabelgruppen af linjen og reserven, konstabelelever og korporaler af linjen og reserven i Hæren.
Ved ansøgning om en ny stilling i Forsvarsministeriets område, skal forhandling om personlige tillæg indgå i ansættelsesproceduren i henhold til gældende overenskomst.
Faglært basisløn er betinget af godkendt uddannelse mod fremvisning af gældende svendebrev eller uddannelsesbevis jf. gældende overenskomst.
Dit faste tjenestested er Aalborg.
Som ansat i Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforløbet.
Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.
Ansættelsen er betinget af, at du kan bestå Forsvarets fysiske basiskrav og ved helbreds- og tandlægevurderinger erklæres for fuldt egnet til udsendelse internationale operationer.
KONTAKT OG ANSØGNING
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte chefsergent Ulrik Bach Jensen på telefon 20 18 23 24 eller seniorsergent Henrik Isaksen på telefon 24 45 07 59
Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-konsulent seniorsergent Christian Nordbo Eriksson ved Forsvarsministeriets Personalestyrelse på telefon 72 81 90 42 eller på mail FPS-CER@MIL.DK.
Såfremt du er omfattet af en lokal tjenesteplan eller er udpeget til deltagelse i internationale operationer, skal du gøre opmærksom på dette i din ansøgning.
Ansøgningsfrist er 31. maj 2024 og samtaler forventes afholdt løbende. Stillingen er til besættelse hurtigst muligt.
Ansøgningen sendes elektronisk via linket i annoncen.
FOKUS og referencer kan medsendes.
I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.
OM TRÆNREGIMENTET
Trænregimentet er Hærens største myndighed og tæller op mod 1.600 medarbejdere i de perioder, hvor vi har værnepligtige. Udover den kontinuerlige støtte til forsvarets internationale operationer, er en af regimentets vigtigste opgaver at uddanne logistik- og militærpolitienheder. Vores enheder er primært placeret i Aalborg og Vordingborg, men vi rummer også enheder på en række garnisoner over næsten hele landet.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aalborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Aalborg Kaserner, Gammel Høvej , 9400 Nørresundby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 31-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6041685