Grafiker med ansvar for det visuelle udtryk på Coolshop.com

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du 100-metermester i grafisk opsætning, konverterer du designs på tværs af medier uden problemer, og evner du at overholde deadlines uden at gå på kompromis med kvaliteten? Kan du tjekke alle disse af, har du alle gode grunde til at søge rollen som grafiker hos Coolshop.  

Som grafiker hos Coolshop får du det fulde ansvar for, at det visuelle udtryk på Coolshop afspejler vores designguide. Du er selv hands on på produktionen af alt grafisk materiale til Coolshops pt. 8 markeder, hvilket både vedrører grafik til web, annoncering samt offline aktiviteter som eksempelvis lagersalg. 

Du sikrer et ensrettet udtryk på tværs af markeder og en genkendelighed i designs på tværs af vores mange kategorier. Er der behov for nye templates, er du ellevild for at stå forrest på at designe dem med udgangspunkt i vores designguide.  

Dine arbejdsopgaver kommer altså til at bestå af: 

  • Løbende produktion af grafisk materiale til alle Coolshops domæner, herunder ligger der en stor opgave i at sikre, at vores kategorisider altid er up-to-date med kreativer tilpasset sæsonen.  
  • Produktion af grafisk materiale til kampagnesider i forbindelse med kampagner, herunder ligeledes produktion af kreativer til annoncering på diverse kanaler.  
  • Produktion af kreativer til organiske Facebook-/Instagram-opslag.  
  • Produktion af grafisk materiale til landing pages. 
  • Produktion af grafisk materiale til digitale kataloger og blogartikler. 
  • Produktion af grafisk materiale til offline aktiviteter som eksempelvis lagersalg. 
  • Ad hoc-opgaver for andre afdelinger i huset skal forventes.  

Du bliver en del af en virksomhed på en KÆMPE vækstrejse, og du skal derfor forvente, at der kan komme flere markeder til. I den forbindelse bliver du en vigtig spiller og ansvarlig for produktion af al grafisk materiale til et nyt marked.  

Du bliver en del af et lille men ambitiøst og effektivt team, og du er ene på dit arbejdsområde, hvorfor det er vigtigt, at du selv kan sætte retning og konstant udvikle på Coolshops visuelle udtryk. 

Du får succes i rollen, hvis du kan genkende dig selv i følgende: 

  • Du kan overholde deadlines i en travl hverdag, der er præget af mange kampagner og mange kategorier, hvis visuelle udtryk skal holdes ajour – der er derfor altid en deadline.  
  • Du vil være den eneste i virksomheden, som arbejder med grafik. Det er derfor helt essentielt, at du kan arbejde selvstændigt. 
  • Du forstår at arbejde med en designguide og sætter en dyd i at sikre, at det visuelle udtryk afspejler denne, og du er ærekær om dit arbejde.  
  • Du er vant til at skabe grafisk materiale, som kan konvertere og tænker altid “mobile first“ i alt dit arbejde.  
  • Du er struktureret og stærk i eksekvering og får noget fra hånden – din to do-liste vinges af hver dag.  
  • Du er ikke bleg for at give en hånd med i teamet, når der er travlt og køber ind på, at vi i travle perioder hjælper hinanden på tværs i Marketing-teamet. Du stiller også glædeligt op til live-shopping-events og andre marketingtiltag, som måtte ligge udenfor dit normale arbejdsområde.  

Erfaring fra en lignende stilling i en Ecom-virksomhed er et krav, ligesom du skal kunne vise konkrete eksempler på tidligere arbejde, herunder grafik til salgskonverterende kampagnesider/annoncer. 

Ligeledes vil det være et plus, hvis du har snuset til andre marketingdiscipliner - opdatering af web er et stort plus.  

 

Din nye hverdag som Coolshopper bliver næppe "just another day at the office". Du bliver en del af Coolshop-familien, hvor stærke fagligheder, brede smil og god (og dårlig) humor går hånd i hånd og danner fundamentet for en unik kultur i rammer, hvor dit bedste potentiale kan udleves. Vi er født ud af "the sky is the limit" og udlever det hver dag, og denne ekstraordinære loftshøjde gør, at du virkelig kan være, tænke og skabe vildere, end du kan forestille dig. Alt dette suppleres med omfattende personalegoder, der dækker dig ind fra inderst til yderst - læs om dem alle på www.jobs.coolshop.com/cool-workplace.  

Du kommer til at referere til Marketing Manager, Maria Lykke, og der er mulighed for opstart hurtigst muligt. Spotter vi dig med Coolshop-potentiale, handler vi hurtigt, hvilket kan betyde, at stillingsopslaget tages ned før ansøgningsfristen - send derfor din ansøgning afsted snarest!  

Brænder du inde med spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Marketing Manager, Maria Lykke, på maly@coolshop.com

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aalborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Coolshop, Loftbrovej, 28, 9400 Nørresundby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 26-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6039605

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet