BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du en dygtig og erfaren bogholder, og kunne du tænke dig at spille en central rolle i bogholderiteamet, hos en international projektvirksomhed i vækst?
Så søger vi en dedikeret og detaljeorienteret person, der kan bidrage til at styrke vores team og måske er det lige dig, vi mangler som vores nye Financial Assistant.
Gør en forskel inden for regnskabsområdet
Som Financial Assistant hos BMS Heavy Cranes bliver du en integreret del af et dygtigt Finance team og vil blive involveret i opgaver inden for bogholderiet, herunder bogføring, og kreditorhåndtering m.m. Der vil være god mulighed for både personlig og faglig udvikling samt medansvar for flere forskellige økonomiopgaver. Du vil få et selvstændigt ansvar for løsningen af opgaver samt egne ansvarsområder. Med reference til Team Lead Accounting, bliver du en del af et stærkt team, der har en central placering i organisationen.
Dine arbejdsopgaver vil primært bestå af:
- Kreditorbogholderi
- Bogføring/kontering
- Bank, betalinger og bankafstemninger
- Fakturering
- Håndtering af momsafregninger
- Bogholderiafstemning, herunder afstemning af mellemregninger og anden forberedelse ved periodeafslutninger
- Ad Hoc-opgaver
Pligtopfyldende teamplayer
Vi forestiller os, at du har praktisk erfaring som bogholder/regnskabsassistent eller lignende. Som person er du ansvarsbevidst, pligtopfyldende og hjælpsom, og du har et ønske om at dygtiggøre dig. Du arbejder struktureret, har fokus på detaljen og ønsker samtidig at yde en god service – både når det kommer til kollegaer og samarbejdspartnere. Du er engageret, positiv indstillet og er en samarbejdende teamplayer, der bidrager til kollegaskabet. Ydermere trives du i et internationalt miljø med højt til loftet, behersker engelsk i både skrift og tale samt har flair for Excel og IT.
Fleksibilitet og passion
Hos BMS Heavy Cranes ønsker vi at præge den grønne omstilling, og vi tror på, at engagerede og passionerede medarbejdere leverer de bedste resultater. Vi arbejder hårdt på, at alle medarbejdere føler ejerskab og giver samtidig den frihed, der skal til, for at du trives og kan finde en sund balance mellem arbejdsliv og privatliv.
Ud over løn tilbyder vi en række personalegoder: Pensionsordning, sundhedssikring, en god kantineordning, fitnessrum i bygningen og meget fleksible arbejdstider. Vi afholder løbende flere forskellige sociale arrangementer.
Er du vores nye Financial Assistant til hovedkontoret i Nørresundby? Så skynd dig at uploade din ansøgning og CV. Samtaler afholdes løbende, og vi ser i den grad frem til at høre fra dig.
BMS Heavy Cranes er en førende international projektvirksomhed med unikke kompetencer inden for store løfteopgaver, servicering af vedvarende energiløsninger og infrastrukturprojekter. Hovedsageligt inden for vindmølleindustrien. BMS Heavy Cranes er en 100% danskejet og velkonsolideret virksomhed med aktiviteter i en række europæiske lande samt USA, Canada, Australien, Taiwan, Sydafrika mv. BMS Heavy Cranes er en del af Enggaard koncernen. BMS Heavy Cranes startede i 2011 og består i dag af ca. 500 fastansatte, engagerede medarbejdere fordelt på knap 20 udenlandske enheder samt 5 kontinenter. Med vores globale tilstedeværelse er ønsket at præge den grønne omstilling på verdensplan. Vores hovedkontor er placeret i Nørresundby.
BMS Heavy Cranes er en organisation med et højt tempo, hvor der fokuseres på løsninger og gode kunderelationer. Værdier med særligt fokus er: Konstant fokus på løsninger, fleksible planlægninger, ledelsen går forrest, altid at have den rette attitude samt at bruge smil og humor i hverdagen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aalborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
BMS Heavy Cranes A/S, Troldholm, 9400 Nørresundby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 07-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6029679