BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en ergoterapeut som har erfaring og lyst til at arbejde med vurdering af sager vedrørende hjælpemidler, forbrugsgoder og boligindretning for Aalborg kommunes voksne og ældre.
Visitationen i Senior og Omsorgs Myndighedsafdeling arbejder sammen med borgerne målrettet på, at den enkelte borger bliver eller forbliver selvhjulpen i hverdagen. Vi har fokus på rehabilitering, træning, forbrugsgoder, hjælpemidler og boligindretning efter servicelovens bestemmelser.
Målgruppen vi søger en ny kollega til at arbejde med, er borgere, som ikke har brug for hjælp til personlig pleje eller som over kortere tid ved hjælp af forskellige indsatser igen kan klare sig uden hjælp. Det betyder, at borgerne i høj grad er aktive og engagerede i ansøgningsprocessen, hvilket kræver at du evner at skabe resultater mellem borgernes ønsker / forventninger og lovgivningens muligheder og rammer.
Dine opgaver vil primært være:
At finde løsninger med udgangspunkt i borgerens ønsker og den konkrete ansøgning men også med et rehabiliterende mind-set, kreativitet og Servicelovens rammer.
At udfærdige fyldestgørende funktionsbeskrivelser, der med et helhedssyn afdækker borgerens ressourcer og problemstillinger i deres unikke hverdagsliv.
At træffe afgørelser efter SEL § 112,113 og 116.
Arbejdsopgaverne veksler imellem administrativt arbejde, hjemmebesøg hos borgere samt koordinering og tværfagligt samarbejde med forskellige samarbejdspartnere.
Vi søger en medarbejder som:
Er uddannet ergoterapeut.
Har erfaring med målgruppen.
Har erfaring med sagsbehandling efter servicelovens § 112, 113 og 116 med et rehabiliterende mindset.
Har erfaring med Cura
Kan lide administrativt arbejde.
Kan arbejde analytisk og struktureret og formidle i såvel skrift og tale.
Trives med mange opgaver på samme tid, er ansvarlig og byder forandring velkommen.
Vi har en kultur, hvor vi vægter faglighed og sagssparring højt og har et vedholdende blik på trivsel og det gode kollegaskab i teamet. Vi vægter derfor en kollega, som med sin personlighed kan bidrage til den forsatte trivsel i gruppen. Vi har fokus på at udvikle os fagligt indenfor sagsbehandling og kommunikation, så vores kompetencer hele tiden matcher borgernes udvikling, inddrager samarbejdspartnere og lever op til lovgivningen.
Nærmere oplysninger fås ved henvendelse hos teamleder Pia Ozimek på telefon 9982 5022.
Arbejdsstedets adresse
Lindholm Brygge 31, 9400 Nørresundby
Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer, ansættelsesforhold efter gældende overenskomst, pr. 1. april 2024.
Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.
I Aalborg Kommune tror vi på, at mangfoldighed skaber værdi, og vi bruger det potentiale, der ligger i forskelligheden til at løse vores kerneopgave endnu bedre. Vi behandler alle vores medarbejdere ligeværdigt, og opfordrer alle til at søge stillingen – uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold.
Vores arbejdsplads – kom med på en fantastisk rejse
Som medarbejder i Aalborg Kommune bliver du en del af et stærkt fællesskab, der tæller 16.000 kollegaer og som hver dag udvikler sig sammen for at skabe de bedste resultater for borgere, virksomheder og foreninger.
Vores kommune – i rivende udvikling
Aalborg vokser hvert år med flere end 1000 nye indbyggere og takket være et handlekraftigt fællesskab, der gør tingene sammen, er der de sidste årtier blevet skabt tusinder af nye arbejds- og studiepladser samt et rigt kultur- og fritidsliv.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aalborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
www.aalborg.dk, Lindholm Brygge 31 1.tv., 9400 Nørresundby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 25-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5994581