Coolshop søger RMA Assistant

Profilbillede
dato

Coolshops RMA-afdeling har travlt og vi er derfor på udkig efter endnu en holdspiller til vores team i Operations! Du er ordensmenneske med interesse og nysgerrighed indenfor vores varesortiment.

Vores RMA-afdeling består i dag af to hold; Retur og Defekt, hvor din primære opgave vil være på Retur. Her vil du være ansvarlig for håndtering og fejlfinding af returvarer, sprogtest og trade, registrering af produkter, behandling af transportskader, håndtering af fakturaer og kreditnotaer og samarbejde med virksomhedens andre afdelinger. Ved behov vil du dog også bistå vores defekthold, hvorfor opgaver som test af varer og kontakt til leverandører også kan forekomme. 

Vigtigst af alt vil du blive en del af en afdeling præget af energi og aktivitet, hvor du vil arbejde sammen med ni dygtige og engagerede kollegaer.

Din profil

  • Din uddannelsesmæssig baggrund er ikke afgørende, men det er en fordel hvis du har erfaring med håndtering af returvarer, reklamationer og kunde/leverandørservice 
  • Vi vil anse det som værende en fordel at du har teknisk forståelse og indsigt, men vigtigst, at du er nysgerrig og interesseret i vores varesortiment
  • Du er en udpræget Teamplayer, der søger den bedste løsning i samarbejde med dine kollegaer
  • Du er selvstændig og med en fokuseret arbejdsmetode ligger du en dyd i at have overblik over dine opgaver og processer med fokus på kvalitet
  • Fordel med kendskab til SAP (Business One)
  • Du er velformulerende på dansk og engelsk, både skrift og tale
  • Øvet bruger af Office-pakken, særligt Excel og Word

Vi forventer at vores nye kollega har en langsigtet vision og ønske om at bidrage til vores teams succes på længere sigt. Vi værdsætter ansøgere, der viser engagement og et ønske om at udvikle sig sammen med Coolshop. 

Ombord i Coolshop
Vi tror på at smil, humor og god energi smitter, og derfor gør vi meget som arbejdsplads for, at vores medarbejdere har de bedste rammer og betingelser for at godt arbejdsliv. Medarbejdere er vores vigtigste valuta, da det er dem, der skaber de vilde resultater og realiserer virksomhedens mål og mission. Derfor tilbyder vi vores medarbejdere omfattende personalegoder som du kan læse mere om i nedenstående link.

Du skal arbejde på vores hovedkontor på Loftbrovej 28-31, Nørresundby 9400. Her arbejder vi ca. 300 medarbejdere til dagligt i inspirerende nymoderne kontorfaciliteter. Vi er en 100% danskejet, international virksomhed med tre kontorer rundt om i Danmark. Vi sælger produkter der forsøder tilværelsen, med en mission om det skal være simpelt at shoppe online.

Læs mere om vores arbejdsplads her:
https://coolshop.career.emply.com/cool-workplace

Har vi vækket gnisten?
Selvom vi har påsat en ansøgningsfrist, så holder vi samtalerne løbende, og handler vi hurtigt hvis vi spotter vores nye kollega, hvilket kan betyde, at stillingsopslaget bliver fjernet før ansøgningsfristen. Hvis ovenstående opslag har vækket noget i dig, så send os din ansøgning på nedenstående link hurtigst muligt.

Stillingen er fuldtids, 37 timer ugentligt på vores hovedkontor i Nørresundby. 

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakt Simone Andersen, Customer Service Manager på mail: sita@coolshop.com

Vi kan ikke vente med at høre fra dig!


Indblik i arbejdspladsen på verdens cooleste lager from Coolshop on Vimeo.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aalborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Coolshop, Loftbrovej, 28, 9400 Nørresundby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 30-04-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6011979

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet