BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Customer Service Assistant, 5 timer ugentligt
Får du ild i øjnene af at kunne udleve dit stærke service gen? Og vil du være med til at sætte barren højere og levere verdens bedste kundeservice? Så har du den helt rette kombination af kompetencer som vi er på jagt efter. Så skal du altså lige læse med her
Bliv en del af rejsen
Coolshop er et ægte iværksættereventyr, der samler på passionerede ildsjæle, der sammen skaber en unik arbejdsplads med en kultur, der er VILDERE end andre.
Hos os bliver originalitet, viljen til at vinde, hårdt arbejde og empowerment værdsat. Coolshop er stedet, der kan inspirere dig til at yde dit bedste.
Som kundeservicemedarbejder bliver du en del af vores fantastisk kundeserviceteam, som er i kontakt med vores kunder 7 dage om ugen, vi forventer stor fleksibilitet, og arbejdstiderne vil ligge mandag-søndag både i dagtimerne og aftentimerne. Du bliver ansvarlig for at hjælpe vores kunder med spørgsmål, fragt, problemer og betaling. Du vil kommunikere med kunder på chat, e-mail og telefonen. Derudover løser du arbejdsopgaver i tæt samarbejde med bl.a. vores lager og økonomiafdeling. Vi vil vægte følgende kompetencer:
- Du har erfaring indenfor service-faget, enten i form af kundeservice eller lign
- Erfaring eller kendskab til ERP-systemer er en stor fordel
- Stærke serviceorienteret kommunikationsegenskaber både i skrift og tale, dansk og engelsk er et must kan du hollandsk, finsk, islandsk, norsk eller tysk vil det være en STOR fordel.
Din profil
Du er energisk, udadvendt og med stort engagement og godt drive er du ikke bange for at servicere vores kunder i et åbent kontormiljø. Du trives i et tempofyldt miljø, hvor uforudsigeligheder og mange henvendelser er en del af hverdagen. Du smiler igennem telefonen og på chatten, hvor kunden kan mærke at du tager ejerskab og indlever dig i den kundeservice du yder. Vi er et socialt team, hvor vi hjælper hinanden uanset hvad. En af Coolshops værdier er at "go the extra mile” og det kommer vi også til at forvente af dig.
Ombord i Coolshop
Vi tror på at smil, humor og god energi smitter, og derfor gør vi meget som arbejdsplads for, at vores medarbejdere har de bedste rammer og betingelser for at godt arbejdsliv. Medarbejdere er vores vigtigste valuta, da det er dem, der skaber de vilde resultater og realiserer virksomhedens mål og mission. Derfor tilbyder vi vores medarbejdere omfattende personalegoder som du kan læse mere om i nedenstående link.
Du skal arbejde på vores hovedkontor på Loftbrovej 28-31, Nørresundby 9400, som ligger 15 minutters bustur væk. Her arbejder vi ca. 300 medarbejdere til dagligt i inspirerende nymoderne kontorfaciliteter. Vi er en 100% danskejet, international virksomhed med tre kontorer rundt om i Danmark. Vi sælger produkter der forsøder tilværelsen, med en mission om det skal være simpelt at shoppe online.
Læs mere om vores arbejdsplads her:
https://coolshop.career.emply.com/cool-workplace
Har vi vækket gnisten?
Selvom vi har påsat en ansøgningsfrist, så holder vi samtalerne løbende, og vi handler hurtigt hvis vi spotter vores nye kollega, hvilket kan betyde, at stillingsopslaget bliver fjernet før ansøgningsfristen. Hvis ovenstående opslag har vækket noget i dig, så send os din ansøgning på nedenstående link hurtigst muligt.
Stillingen er på 5 timer ugentlig, opstart hurtigst muligt. kan du starte hurtigt er der mulighed for flere timer over sommerferien
Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakt Simone Taul Andersen, Kundeservicechef, på mail: sita@coolshop.com.
Vi kan ikke vente med at høre fra dig!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aalborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Coolshop, Loftbrovej 28-30, 9400 Nørresundby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 01-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://jobs.coolshop.com/ad/coolshop-kundeservice-deltid/6rip0t/da
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5865183