Accounts Payable Specialist søges til Weber

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Om jobbet:

Har du lyst til at være en del af vort nye Accounts Payable Team? Og har du erfaring indenfor Accounts Payable? Så har et af nedenstående jobs din interesse.

Vi søger 3 nye medarbejdere til vort kontor i Nørresundby, som dagligt skal håndtere fakturaer fra eksterne- og intercompany leverandører. De primære opgaver består af håndtering af omkostningsfakturaer, købs-ordrer, betalinger, kreditorstyring samt opgaver i forbindelse med månedsafslutning.

Om Weber:

I 1952 ændrede George Stephen grillverdenen, da han skar en havbøje i to, tilføjede en rist og tre ben, og dermed skabte den ikoniske Weber-kedelgrill. Siden da, har Weber hjulpet grillere over hele verden. Vi hviler ikke kun på den legendariske arv, vi er drevet af innovation og kigger altid mod nye horisonter – i ydeevne, kvalitet og oplevelser – og nytænker altid fremtidens grillning.

Det er denne vision – og disse familieværdier – der leder os mod nye horisonter og ind i fremtiden, hvor formålet er at bringe flere og flere grillere ind i Weber-familien over hele kloden.

Accounts Payable Assistant

Opgaverne vil bl.a. omfatte:

Lokale kreditorer (2 stillinger):

  • Håndtering af omkostningsfakturaer
  • Kontering/bogføring af fakturaer og finansposteringer
  • Kreditorstyring og -opfølgning
  • Hensættelser og forudbetalinger
  • Afstemning af balancekonti
  • Diverse administrative opgaver

Intercompany Supply Chain (1 stilling):

  • Bogføring af købsordrer vedr. lagerleverancer og finansposteringer
  • Betalinger til eksterne leverandører og Intercompany
  • Afstemning af balance konti
  • Kreditorstyring og opfølgning
  • Diverse adminstrative opgaver

I det daglige vil du samarbejde tæt sammen med kollegaer i andre afdelinger og lande, idet vi håndterer købsfakturaer for fire nordiske lande bestående af Danmark, Norge, Sverige og Finland. Derudover vil der også være kontakt til andre europæiske lande i forbindelse med håndtering af Intercompany.

Vi forventer at du:

  • Har relevant uddannelse og mindset 3 års erfaring indenfor lignende job
  • Har erfaring med ERP systemer, gerne Navision og SAP
  • Har et godt kendskab til engelsk skrift og tale
  • Er proaktiv og deltager i problemløsning af opgaver
  • Er ansvarsbevidst og overholder deadines
  • Er kvalitetsorienteret
  • Har et analytisk mindset og er er god til tal
  • Er en Teamplayer men også kan arbejde selvstændigt

Hvad kan vi tilbyde dig:

Du bliver en del af Weber-Stephen Nordics organisation med gode og dygtige kolleger. Vi har åben og ærlig kommunikation og ønsker et team, der frit udveksler ideer med hinanden for at sikre det bedst mulige resultat. Vi arbejder med stramme deadlines, så det er vigtigt, at du motiveres at stå til ansvar for dit arbejde og samarbejde med dine kolleger for at få tingene til at ske.

Et udvalg af vores personalegoder:

  • Ekstra feriedage
  • Hybrid arbejdsmodel
  • Sygeforsikring
  • Pension inkl. livsforsikring
  • Weber velkomstpakke, grilltræning og medarbejderrabatordning
  • Parkering lige uden for døren
  • Tæt ved motorvej og offentlige transportmidler
  • Vores eget Grill Academy griller og serverer den daglige frokost!

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aalborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

WEBER-STEPHEN NORDIC ApS, Bøgildsmindevej, 9400 Nørresundby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 25-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5950381

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet