Studentermedhjælper til Brandafdeling hos Voksende Virksomhed inden for Digitalisering - Kommunikation, Marketing og Branding

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Elsker du at lege med de forskellige discipliner, der er inden for branding, kommunikation og marketing? Drømmer du om at have et relevant studiejob i en virksomhed, der vækster som ukrudt i en blomstereng? Så er du måske den studentermedhjælper, vi leder efter til vores brandafdeling!

Hos os bliver du en vigtig og uundværlig brik i at hjælpe med diverse opgaver og projekter i vores salg- og brandafdeling. Sammen med vores Brand Manager skal du hjælpe med at brande mySupplys kerneprodukt. Du kommer også til at arbejde sammen med kollegaer fra de andre afdelinger i virksomheden.

Vi leder efter en studerende, der elsker at formidle, bliver motiveret af resultater, kan jonglere flere opgaver uden at tabe nogen, og som trives i et miljø, hvor der til tider kan være fart på.

Dine arbejdsopgaver hos os

I brandafdelingen er der mange forskellige opgaver, og du vil få medbestemmelse i, hvilke slags opgaver, du gerne vil arbejde med. Men nogle af dem, vi især gerne vil have din hjælp til, er bl.a. at:

  • Opdatere og vedligeholde hjemmeside (WordPress)
  • Udarbejde grafisk og skriftligt materiale til branding
  • Planlægge og skrive opslag til SoMe
  • Udarbejde og afsende nyhedsbreve
  • Skrive og oversætte tekster til diverse formål

Vores ønskeliste til en ny studentermedhjælper

Vi forestiller os at du er studerende på en kommunikations- eller marketingrelateret uddannelse, og at du fortsat har minimum et eller flere år tilbage af dine studier.

Derudover forventer vi at:

  • Du er dygtig til skriftlig kommunikation på både dansk og engelsk
  • Du kan tage ejerskab over egne opgaver og ansvarsområder
  • Du har sans for detaljer og øje for det visuelle
  • Du har et godt overblik og bliver motiveret af at krydse ting af to-do-listen
  • Du er nysgerrig på forskellige områder af marketing og branding

Løn- og ansættelsesvilkår

Stillingen er ca. 15 timer ugentlig, hvor timerne kan være fordelt fleksibelt på ugens dage. Vi håber, at du kan være på kontoret ca. 2 dage om ugen.

Fast timeløn efter kvalifikationer, hvori der indgår pensionsordning med sundhedsforsikring. Tiltrædelse den 1. august 2024 eller efter nærmere aftale.

Information og ansøgning

Ønsker du yderligere information om stillingen, er du velkommen til at kontakte vores Brand Manager, Stine Mogensen, på mail smo@mysupply.dk eller telefon 44 20 94 91. Ansøgning og CV skal sendes til marketing@mysupply.dk. Vi afholder løbende samtaler, og ansætter når vi har fundet den rette kandidat. Så vent ikke for længe med at sende din ansøgning.

Hvem er vi i mySupply?

mySupply er en del af Visma (ja, dem med cykelholdet), som rummer ca. 180 forskellige selskaber. Vi er én af disse, og vores ekspertise er inden for digitalisering af fakturahåndtering. Vi har udviklet VAX 360, som er vores kerneprodukt, og hertil har vi en række forskellige services. Vores kunder er alt fra den offentlige sektor til store og små private virksomheder, der sender og modtager fakturaer gennem vores VAX 360 løsning.

Vores kontor ligger i Nørresundby, hvor vi er over 30 medarbejdere. Vi er en broget flok af mennesker med højt humør og en afslappet jargon. Vi agerer som en mindre virksomhed, hvor vi kan tage hurtige beslutninger alt efter kunder og marked.

Vi vægter fællesskab og arbejdsglæde højt, og afholder derfor af og til firmaarrangementer som fx bowling, fredagsbar, Elektronik Cup og den årlige DHL-stafet.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aalborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

mySupply ApS, Østre Fælledvej, 9400 Nørresundby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 08-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6068640

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet