mySupply søger en økonomistuderende med interesse og flair for regnskab og økonomi, som har lyst til at supplere sin faglige profil med praktisk erfaring.
Du vil blive en del af vores økonomiafdeling, som i dag består af vores Finance Manager samt vores bogholder.
Hos os bliver du en vigtig og uundværlig brik i at hjælpe med diverse opgaver i økonomiafdelingen, og du kommer også til at arbejde sammen med kollegaer fra de andre afdelinger i virksomheden.
Dine arbejdsopgaver hos os
I økonomiafdelingen er der mange forskellige opgaver, og du vil få medbestemmelse i, hvilke slags opgaver, du gerne vil arbejde med. Men nogle af dem, vi især gerne vil have din hjælp til, er bl.a.:
- Behandling af indkomne kreditorfakturaer i vores elektroniske fakturahåndteringssystem
- Oprettelse og vedligeholdelse af kreditorer i vores økonomisystem
- Mindre afstemningsopgaver
- Finansbogføring
- Udsendelse og opfølgning af kundefakturaer
- Ad hoc-opgaver
Vores ønskeliste til en ny studentermedhjælper
Vi forestiller os at du er i gang med en relevant uddannelse indenfor økonomi, det kan f.eks. være HA, Økonomistyring, cand.merc. eller Finansbachelor – og at du har minimum et eller flere år tilbage af dine studier.
Derudover forventer vi at:
- Du trives med rutineprægede opgaver.
- Du arbejder engageret med de opgaver du stilles overfor.
- Du har gode IT-kundskaber, og det er en fordel hvis du er vant til at arbejde i Excel og kender til E-conomic.
- Du er fagligt velfunderet og har flair for tal.
- Du er i stand til at arbejde selvstændigt og struktureret, men ikke bange for at spørge, hvis du er i tvivl om noget.
Løn- og ansættelsesvilkår
Arbejdstiden er ca. 12-15 timer ugentlig, som fastlægges efter aftale. Vi forventer en gensidig fleksibilitet i forhold til travle perioder samt eksamensperioder.
Fast timeløn efter kvalifikationer, hvori der indgår pensionsordning med sundhedsforsikring.
Hvem er vi i mySupply?
mySupply er en del af Visma (ja, dem med cykelholdet), som rummer ca. 180 forskellige selskaber. Vi er én af disse, og vores ekspertise er inden for digitalisering af fakturahåndtering. Vi har udviklet VAX 360, som er vores kerneprodukt, og hertil har vi en række forskellige services. Vores kunder er alt fra den offentlige sektor til store og små private virksomheder, der sender og modtager fakturaer gennem vores VAX 360 løsning.
Vores kontor ligger i Nørresundby, hvor vi er 32 medarbejdere. Vi er en broget flok af mennesker med højt humør og en afslappet jargon. Vi agerer som en mindre virksomhed, hvor vi kan tage hurtige beslutninger alt efter kunder og marked.
Vi vægter fællesskab og arbejdsglæde højt, og afholder derfor af og til firmaarrangementer som fx bowling, fredagsbar, Elektronik Cup og den årlige DHL-stafet.
Information og ansøgning
Ønsker du yderligere information om stillingen, er du velkommen til at kontakte vores Finance Manager, Rikke Frydkjær, på mail rikke.frydkjar@mysupply.dk eller telefon 27 52 32 00. Ansøgning og CV skal sendes til rikke.frydkjar@mysupply.dk.
Vi afholder løbende samtaler, og ansætter når vi har fundet den rette kandidat. Så vent ikke for længe med at sende din ansøgning.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aalborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
mySupply ApS, Østre Fælledvej, 9400 Nørresundby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 31-12-2024;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6147899