Administrativ medarbejder til koordinerende rolle søges i Nørresundby

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du typen, der har styr på alle de løse ender og trives du med administrativt arbejde, så læs med her!

Til vores hovedkontor i Nørresundby søger vi en administrativ medarbejder til vores afdeling, der blandt andet arbejder med at finde udenlandske medarbejdere til vores kunder i både Danmark og Norge.

Din primære arbejdsopgave bliver at have overblikket over ordrer på udenlandske vikarer og sørge for at deadlines overholdes samt det administrative arbejde, der følger med.

For at blive en succes i stillingen, kræver det et godt overblik, da der i travle perioder kan være mange løse ender at holde styr på. Både i forhold til at sikre, at alle ordrer på udenlandske vikarer, bliver lukket, men også have styr på transport, bolig, særligt sundhedskort og skattepapirer til vores udenlandske vikarer.

Der er tale om en nyoprettet stilling, så du vil selv have indflydelse på, hvordan arbejdet og arbejdsgangene tilrettelægges.

Du bliver ansat i en fuldtidsstilling.

Dine opgaver:

  • Koordinering af ordre og deadlines imellem vores udenlandske afdeling i Nørresundby og vores andre afdelinger.
  • Arrangere transport til Danmark for vikarerne.
  • Arrangere bolig til de udenlandske vikarer.
  • Sørge for indsamling og kontrol af uddannelsesbeviser og certifikater.
  • Udarbejde ansøgninger til skattepersonnummer og skattekort.
  • Udarbejde ansøgninger om særligt sundhedskort.
  • Diverse ad hoc-opgaver på kontoret.

Om dig:

Erfaring med ovenstående arbejdsopgaverne er en fordel, men ikke et krav. Det er afgørende, at du besidder et godt overblik og trives i en koordinerende rolle. Idet du også står for blandt andet ansøgninger af sundhedskort samt sørge for transport og bolig, skal du desuden være administrativt stærk.

Du vil dagligt have kontakt til både danske og udenlandske kollegaer, du skal derfor kunne begå dig på dansk og engelsk i både skrift og tale.

Det er nødvendigt med en vis fleksibilitet i forhold til arbejdstid, da arbejde uden for normal arbejdstid kan være nødvendigt, når vikarer skal starte med kort varsel og der skal være styr på transport og bolig.

Vi tilbyder:

  • Løn efter kvalifikationer inkl. pension, sundhedsforsikring, frugtordning mm.
  • Stor indflydelse på, hvordan dit arbejde og dine arbejdsgange tilrettelægges.
  • Job i en virksomhed med en flad struktur og med højt til loftet.

Da vi har travlt, er der opstart hurtigst muligt. Vi afholder derfor samtaler løbende og forbeholder os retten til at tage stillingsopslaget ned, når den rette medarbejder er fundet.

Du søger stillingen ved at trykke på "Søg job". Vi modtager ikke cv og ansøgninger på mail. 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Per Christensen på tlf. 29 200 721.

Thorn Vikar og Rekruttering A/S arbejder ud fra en klar vision om at lette ansættelsesprocessen for virksomheder, og sikre en nem og effektiv rekruttering. Samtidig ønsker vi at hjælpe ledige i job. Vi er en alsidig organisation bestående af folk fra bl.a. håndværker-, industri-, og servicebranchen herunder administration, og dækker derfor en bred vifte af kompetencer til personaleløsninger. Vi er medlem af Dansk Industri og følger alle gældende overenskomster.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aalborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Thorn Vikar og Rekruttering A/S, Voerbjergvej, 9400 Nørresundby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 17-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6025155

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet