Lønbogholder med interesse for HR

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du passioneret omkring HR, lønadministration og personalejura? Ønsker du et arbejdsliv med god fleksibilitet og frihed under ansvar? Så er du måske den nye lønbogholder til en virksomhed i Nørresundby.

Du træder  ind i et vikariat med god mulighed for fastansættelse. Du får en fuldtidsstilling, og du kan tiltræde så snart, du har mulighed for det - virksomheden glæder sig til at møde dig og byde dig velkommen i afdelingen. 

Du får en dynamisk hverdag med både faglig og personlig udvikling. Du får attraktive personalevilkår og en lønpakke, der afspejler dine kvalifikationer. Hvis du ønsker det, kan du arbejde hjemmefra, når opgaverne tillader det.

om rollen

Som lønbogholder i ved denne virksomhed får du ansvaret for at håndtere payroll og lønafstemninger. Du skal administrere løn for flere selskaber, herunder både timelønnede (14-dages løn) og funktionærer inden for forskellige overenskomstområder. Du bliver aktivt involveret i videreudviklingen af den outsourcede payroll samt tidsregistreringssystemet. Der anvendes i øjeblikket EPOS som lønsystem og Promark som tidsregistreringssystem.

Derudover vil du fungere som organisationens kontaktperson vedrørende overenskomster og personalejuridiske spørgsmål. Du får dermed en betydelig kontaktflade både internt og eksternt.

Overordnet vil din typiske hverdag bestå af: 

  • Payroll, lønafstemninger og refusioner mm.
  • Overenskomster, lokalaftaler og personalejura
  • Opgørelser og analyser i forbindelse med den løbende drift
  • Udarbejde statistikker, rapporter og indberetninger til myndigheder og organisationer
  • Drive diverse ad hoc opgaver og besvarelser fra organisationen sammen med resten af HR-teamet

Du bliver en del af et team på tre HR-kolleger, der hver især har ansvar for egne opgaver. I samarbejder dog tæt og er i stand til at træde til og hjælpe hinanden fx i forbindelse med fravær.  Afdelingen er kendetegnet ved en flad struktur og en uformel kultur, hvor der er stor fokus på at skabe en motiverende og sjov arbejdsplads med spændende og udfordrende arbejdsopgaver. Du kommer til at referere direkte til virksomhedens HR Manager, DK.

om dig 

Du har formentlig + 3 års erfaring fra en lignende rolle, hvor du har arbejdet med overenskomster og er fagligt godt funderet i payroll. Du er kendt for at arbejde systematisk, struktureret og effektivt. Og selv i perioder, hvor det hele er lidt hektisk, formår du stadig at være detaljeorienteret og holde fast i overblikket. 

Det er vigtigt, at du har gode samarbejdsevner, og du er en ægte teamplayer. Du har en stor snitflade, og din afdeling udgør en central nøglerolle i organisationen, og du holder af både at arbejde sammen med både dine nærmeste kollegaer og folk fra resten af virksomheden. Du besidder et stort engagement og trives med ansvar og udfordringer. Du bliver derfor også motiveret af at påvirke resultaterne i en positiv retning.

Desuden har du en god IT-systemforståelse og har gode dansk og engelsk kundskaber. 


om virksomheden
Virksomheden er en del af en større Group organisation, de er Europas største inden for deres felt. De går op i kvalitet, og arbejder altid mod at levere produkt fra øverste hylde.

ansøgning og spørgsmål

Randstad håndterer rekrutteringsprocesserne, og du skal derfor sende din ansøgning via linket. Ansøgninger bliver løbende vurderet. Såfremt du ønsker at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Randstad, Sourcing Partner Jakob Rindum, på tlf. 5141 9852. Alle henvendelser behandles naturligvis fortroligt.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aalborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

RANDSTAD A/S, Bredskifte Allé, 8210 Aarhus V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 30-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6010940

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet