BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Coolshop er på jagt efter endnu en ildsjæl med en stærk passion og faglighed indenfor HR-processer og administration. Som en stærk spiller i People & Culture afdelingen vil du få mulighed for at bringe dig selv og din faglighed i spil i en vildere virksomhed hvor the sky is the limit.
Du bliver en vigtig spiller i People & Culture afdelingen, derfor er der også høje forventninger til dig. Vi er nemlig et lille team med vilde visioner og høje ambitioner. Vi understøtter forretningens strategiske og økonomiske målsætninger i arbejdet med Coolshops vigtigste valuta: Mennesker! Vi får medarbejderne og organisationen til at vokse, blomstre og udvikle sig gennem hele HR-paletten – vi kommer omkring alt fra drift, administration, personalejura og ansættelsesret, strategi og ledelse til kommunikation, virksomhedskultur, rekruttering, kompetenceudvikling og employer branding.
Din rolle
Som vores nye kollega skal du synes at det er spændende at drive og udvikle processer, for det bliver dig, der skal designe og administrere hele medarbejderrejsen fra start til slut. Din primære rolle er at understøtte og fremme de administrative processer i People & Culture-afdelingen. Du er tæt på driften, hvor du håndterer og administrerer alle HR-opgaver. Du kommer tit rundt i hele huset, hvor ledere og medarbejdere kan have brug for din viden indenfor det personalejuridiske område.
Du vil i et tæt samarbejde med vores People & Culture Manager få ansvaret for at drive og udvikle vores HR-administrative processer og HRM-system. Samtidig kommer du til at indtage en vigtig rolle i hele Coolshop organisationen, så vi i fællesskab kan arbejde proaktivt og udviklingsorienteret hen imod virksomhedens målsætninger.
Dine opgaver & ansvarsområder
- HR-administration: behandling af medarbejderdata, daglig kommunikation med ledere og medarbejdere, udarbejdelse ansættelseskontrakter og andre personalejuridiske dokumenter, medarbejderundersøgelser, ad-hoc opgaver.
- Udvikling, drift og vedligeholdelse af vores HRM-system, Emply
- Vedligeholdelse af HR-materiale, politikker og retningslinjer på vores kommunikationsplatforme
- Udtræk og statistik. Opfølgning på KPIer
- Rådgivning indenfor det personalejuridiske område (fx barsel, ferie, ansættelsesret mm.) og overenskomster
Dine kompetencer & erfaring
- En relevant uddannelsesmæssig baggrund
- Du er en schweizerkniv, der ved lidt om det hele, og evner at fordybe dig og sætte dig ind i det personalejuridiske område og i arbejdet med overenskomster
- Erfaring med HRM-systemer – har du arbejdet med Emply, er det klart en fordel
- Har du kendskab og erfaring med løn og refusioner, er det også en fordel
- Du har har en analytisk, detaljeorienteret og struktureret tilgang til arbejdsopgaver
- Du er proaktiv, opsøgende og kritisk
- Du trives med at arbejde selvstændigt, men du ved også, at det kræver samarbejde for at lykkes med opgaverne
- Dansk og engelsk i skrift og tale på højt niveau
Din hverdag bliver tempofyldt og til tider uforudsigelig, og derfor vægter vi kompetencer som evnen til at omstille sig og altid at have løsningsorienteret briller på meget højt. Du har et positivt og smilende væsen, og du kan se dig selv i Coolshops værdier, som du med stolthed bærer. Med din store dedikation og engagement er det nemt for dig at tappe ind i vores kultur, hvor begejstring er en stærk del i at skabe verdens bedste arbejdsplads.
Du skal søge stillingen, hvis du er klar til en vildere rejse, hvor we give more than expected og du trives i et fast pace miljø hvor vi sætter barren højere end alle andre.
Ombord i Coolshop
Vi tror på at smil, humor og god energi smitter, og derfor gør vi meget som arbejdsplads for, at vores medarbejdere har de bedste rammer og betingelser for at godt arbejdsliv. Medarbejdere er vores vigtigste valuta, da det er dem, der skaber de vilde resultater og realiserer Coolshops mål og mission. Derfor tilbyder vi vores medarbejdere omfattende personalegoder som du kan læse mere om i nedenstående link.
Du skal arbejde på vores hovedkontor på Loftbrovej 28-31, Nørresundby 9400. Her arbejder vi ca. 320 medarbejdere til dagligt i inspirerende nymoderne kontorfaciliteter. Coolshop er en 100% danskejet, international virksomhed med 3 kontorer i Danmark. Vi sælger produkter der forsøder tilværelsen, med en mission om det skal være simpelt at shoppe online.
Læs mere om vores arbejdsplads her:
https://coolshop.career.emply.com/cool-workplace
Er du vores nye People & Culture Koordinator?
Selvom vi har påsat en ansøgningsfrist, så holder vi samtalerne løbende, og spotter vi dig med Coolshop potentiale -så handler vi hurtigt, hvilket kan betyde, at stillingsopslaget bliver fjernet før ansøgningsfristen. Hvis ovenstående opslag har vækket noget i dig, så send os din ansøgning på nedenstående link hurtigst muligt.
I din ansøgning skal du lægge vægt på hvorfor du brænder for People & Culture faget, hvordan du vil skabe værdi i afdelingen og Coolshop – og hvorfor vi vil fortryde ikke at have dig med ombord.
Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte, People & Culture Manager, Caroline Stigaard, på telefon: 8188 0467 eller mail: cast@coolshop.com.
Vi kan ikke vente med at høre fra dig!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aalborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Coolshop, Loftbrovej, 28, 9400 Nørresundby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 30-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://jobs.coolshop.com/ad/people-culture-koordinator/0jtavz/da
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5902313